مشکل در نصب لایو رایتر

پیش از این من ویندوز لایو رایتر نسخه اولیه رو نصب کرده بودم و مشکلی وجود نداشت . ولی وقتی نسخه جدید رو دانلود کردم به هیچ وجه من الوجوهی ! امکان نصبش نبود . پیامی هم که میداد مربوط بود به ویندوز اینستالر ! (به این می گن خود در گیری مایکروسافت ) وقتی مشکل رو با دکتر مزیدی در میون گذاشتم ، گفت که من هم این مشکل رو داشتم و با پاک کردن و دوباره نصب کردن اینستالر قضیه حل میشه .
حالا مشکل شد دو تا . چه جوری اینستالر رو پاک کنم ؟ این پست رو واسه کسانی می نویسم که ممکنه مثل من امکان پاک کردن این برنامه رو از طریق Add or remove programs کنترل پنلشون ندارن . با کمی گوگلینگ ! یک برنامه کم حجم ( 349 KB ) پیدا کردم که دقیقا همین کار رو انجام میده . یعنی ویندوز اینستالر رو پاک می کنه . این برنامه رو می تونید از اینجا در یافت کنید .
تا اینجا بخشی از مشکل حل میشه . ولی برای دریافت آخرین ورژن ویندوز اینستالر (نسخه 3.1) نیاز به یک نسخه معتبر از ویندوز دارید !! یعنی بعد از چک کردن ویندوز من ، بهم پیام داد که متاسفانه نمی‌تونید این افزونه رو دانلود کنید ! راه دیگرش هم دریافت پک آپدیت ویندوز بود که اگرچه نسخه ویندوز رو برای معتبر بودن بررسی نمی کرد‌‌‌ ، ولی دانلود کردن فایلی به حجم تقریبی 230 MB با دایال آپ کار عاقلانه ای نبود .
اما خوب ! تازمانی که گوگل هست و می شود جستجو کرد ، کمتر مشکلی بدون راه حل باقی می ماند . تونستم آخرین نسخه اینستالر مایکروسافت رو اینجا پیدا کنم . (نسخه 3.1 با حجم 2.46 MB ) بعد از نصب اینستالر ، سیستم رو ری استارت کردم و بعد هم به راحتی ویندوز لایو رایتر رو روی کامپیوترم اضافه کردم .

لینک های مرتبط :
Download Windows Installer Clean Up
Download Windows Installer 3.1
Downlaod Windows Live Writer

5 پاسخ to “مشکل در نصب لایو رایتر”

  1. امیر حسین Says:

    سلام

    خب من از ویندوز مدیا سنتر استفاده میکنم و بهم نگفت ویندوز اینستالر را نصب کنم بهم گفت فریم ورک دات نت1.2 به بالابریز که من نسخه 2 داشتم و ریختم و حل شد…! ممنون میشم لحظه ورود به برنامه رو یاد بدی…!

  2. Masih Says:

    Besmelläh;
    salam;
    tu safar, bä gprs däram mikhunamet,
    va in coment ro gozäshtam ke beduni mikhämet va hamishe be yädetam va mikhunamet, hattä agar läzem bäshe väse har kilo bytet 3toman bedam, unam ki? Ye borujerdi khasis!
    پاسخ :
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    بسم الله …
    سلام
    خیلی آقائی . خودت خبر نداری . می خوامت اساسی . یک بوس کوچولو طلبت !!!!

  3. پرفسور مجي Says:

    سلام
    من نصبش مي كنم اما نمي تونه وبلاگم رو ثبت كنه و error مي ده . شما ني دونين مشكل چيه؟
    البته قبلا در ويندوز قبليم خوب كار مي كرد وبيشتر مطالبم با همون در وبلاگ نوشتم.

  4. SMR Says:

    یه مشکلی هست که نمیدونم از لیو رایتره یا از لیو اسپیس
    موقعی که در جمله از یک یا دو کلمه انگلیسی استفاده میکنید ساختار جمله به هم میریزه
    این مشکل با کنترل شیفت هم حل نمیشه
    چکار باید کرد؟؟

  5. Pat.Riot | MohammadAli’s Persian Weblog » سریع و مصور در رابطه با لایو رایتر و مایکروسافت ورد Says:

    […] . نکته مهم :اگر در نصب ویندوز لایو رایتر مشکل دارید شاید این پست برایتان مفید باشد . اول باید مشخص کنید از چه سیستم […]

پاسخی بگذارید

